Výměna a vrácení zboží
Některý z produktů vám nesedí? Nevadí. Jednoduše ho vyměňte nebo vraťte. Online a během chvilky.
Provedeme vás výměnou a vrácením zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyberte produkty, které chcete vrátit nebo vyměnit. Jiná velikost či barva? Úplně jiný produkt? Není problém.
- Zkontrolujte, doplňte poznámky a číslo účtu, kam vám vrátíme případný přeplatek.
- Odešlete nám balíček – můžete využít dopravu od nás nebo libovolnou jinou cestu.
Na co se nás často ptáte?
Jak a kam můžu zboží vrátit?
Nepoužité zboží u nás můžete vrátit do 14 dní (do 30ti registrovaní uživatelé). Vrácení zboží je snadné. Stačí vyplnit online vratkový formulář. Po jeho vyplnění se vám zobrazí všechny potřebné informace k vrácení zboží přes Zásilkovnu či jiný způsob dopravy. Pokud chcete zboží vrátit prostřednictvím České pošty či jiné kurýrní služby, vyplňte, prosíme, také online formulář, následně nám můžete zboží zaslat zpět libovolnou službou na vlastní náklady. Zboží prosím zasílejte nepoužité a v původním obalu. Děkujeme!
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze?
Jakmile k nám zboží dorazí, jen zkontrolujeme, zda není nějakým způsobem poškozeno, a pokud bude vše v pořádku, peníze vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od doručení balíku.
Je možné si vrácené zboží vyměnit za jiný produkt z e-shopu?
Výměna zboží samozřejmě možná je. Přejděte do online formuláře pro vrácení a výměnu zboží a poté už se jen řiďte instrukcemi k výměně zboží, které se vám zobrazí ve formuláři. Doplatíte jen případný rozdíl v ceně, v případě přeplatku vás formulář naopak vyzve k zadání čísla účtu, na který vám částku vrátíme. Pro výměnu zboží platí vesměs stejná pravidla jako pro vrácení. Zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním obalu. Děkujeme!